Back to the index page  
  FAQ   Zoeken   Gebruikerslijst   Gebruikersgroepen   Registreren   Profiel   Log in om je privéberichten te bekijken   Inloggen 
klik voor meer informatie
World of Warcraft

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    alles vind u hier op 1 forum -> Pc Gaming
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Edorath
newbie

BerichtGeplaatst: 03-06-2008 21:30:07    Onderwerp: World of Warcraft Reageren met citaat
Hellow,

In tegenstelling tot mijne maat hierboven, schuw ik het fps gerne een beetje, het kan me niet echt boeren, maar ieder zijn ding natuurlijk.

Nu één game waar ik zwaar verslaafd aan ben is World of Warcraft, http://www.wow-europe.com/

Ik denk dat de meesten onder jullie dit spel wel kennen maar voor diegene die het niet kent beschrijf ik het even kort.

World of Warcraft is het vervolg op de razend populaire warcraft reeks dat behoort tot het rts gerne, na warcraft III the frozen throne, besloot blizzard om het over een andere boeg te gooien en een mmorpg te lanceren.

Je leest het goed een mmorpg, een roleplaying game online dus.
In WoW neem je de rol aan van één der 8 klassen en in één van de 2 factions, nml horde en alliance. Je begint bij level 1 en door middel van allerlei opdrachten en monster slaying verzamel je experience punten en goud waarmee je betere uitrusting koopt enz..... sommige opdrachten vereisen meerdere spelers, dus die kan je dan doen in een party of voor de heel zware stuff kan je een raid samenstellen......

Wat het zo verslavend maakt is volgens mij de eenvoudige manier waarop je het spel leert, daar bij andere rpg's de moeilijkheid al wat hoger ligt.

In het kort WoW is een pracht game voor liefhebbers van het gerne of voor diegene die eens iets anders willen dan naar het aantal frags te zien ^^

Edorath

WoW:
Edorath lvl 70 Dwarf Warrior, Server: Draenor EU
Silai lvl 43 Human Warlock, Server: Draenor EU
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
heino
Site Admin

BerichtGeplaatst: 17-06-2008 10:06:07    Onderwerp: Reageren met citaat
idd, dit game is waarschijnlijk nie zo voor mij.. maar kga nie zeggen dat het een slecht game is ofzo want ik heb het nog nooit gespeeld.. RPG zegt mij dan ook niks.. ben meer voor FPS enzo.. als het maar rond war draait eh... Wink

WOW is dan ook een zeer verslavend game en ben al genoeg verslaafd aan cod dus kga WOW zeker nie spele want anders zit ik miskien nog meer achter de pc dan nu en da wil ik nie Very Happy Lol

Grtz,
Heino.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    alles vind u hier op 1 forum -> Pc Gaming Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: