Back to the index page  
  FAQ   Zoeken   Gebruikerslijst   Gebruikersgroepen   Registreren   Profiel   Log in om je privéberichten te bekijken   Inloggen 
klik voor meer informatie
cavalier king charles spaniel

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    alles vind u hier op 1 forum -> Alles rond dieren
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
heino
Site Admin

BerichtGeplaatst: 01-06-2008 15:19:15    Onderwerp: cavalier king charles spaniel Reageren met citaat
ik heb vroeger een cavalier king charles spaniel gehad. een teefje, en een tricolor.
spijtig genoeg is ze na 5 jaar overleden. zo jong zeg.

het doet nog pijn als ik eraan denk.

zoveel liefde dat je ervan krijgt, da is echt niet normaal. deze beestjes zijn enorm aanhankelijk en ze vragen tot iedere week 3x een wandeling...

in nederland is dit ras zeer bekend en zeer geliefd.
wat normaal is, als je zo'n hond gehad hebt wil je geen ander meer.. enkel dat ras.

ze verliezen in een jaar wel Enorm veel haar, dat is wel een nadeel.

en het spijtige natuurlijk is dat deze hondjes zeer teer zijn aan kanker en aan het hart...

mijn hondje kreeg op den duur diarree, maar echt diarree en echt geel.
da was nie normaal.
ik ben dan bij de dierenarts geweest en hij zei dat het waarschijnlijk een buikinfectie was en ze heeft pilletjes gekregen maar na 2 a 3 weken was het niet verbeterd, integendeel, het was verslechterd!

ben dan teruggegaan naar dierenarts en verdere onderzoeken gedaan... bloed laten onderzoeken enz...

daar vonden ze blijkbaar niks.

tot als er bijna niks meer van pit inzat hebben ze haar geopereerd en daar zagen ze dat de lever volledig kapot was en geel was...

ze had misschien nog een week te leven.

toen de dierenarts belde lag ze nog in verdoving en open en hij heeft me laten beslissen. ik heb haar laten verdoven met alle spijt.

2jaar later (nu) heb ik nog geen hond en wil er zeker nog mee wachten. nu doe je wat je wil, je sluit de deuren en je bent weg zonder aan iets te denken.

we hebben wel nog een kat maar die doe je buiten, die zorgt wel voor haarzelf.. Razz

Mvg,
Heino
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    alles vind u hier op 1 forum -> Alles rond dieren Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: