Back to the index page  
  FAQ   Zoeken   Gebruikerslijst   Gebruikersgroepen   Registreren   Profiel   Log in om je privéberichten te bekijken   Inloggen 
klik voor meer informatie
Info en Voorwaarden van dit forum.

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    alles vind u hier op 1 forum -> Alle info van dit forum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
heino
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Mei 2008
Berichten: 14
Woonplaats: Desselgem

BerichtGeplaatst: 30-05-2008 20:44:19    Onderwerp: Info en Voorwaarden van dit forum. Reageren met citaat
Ten eerste wil ik de mensen die hier nieuw zijn verwelkomen en ik hoop dat ze hier een leuke tijd en veel informatie zullen vinden op dit forum.

Ik heb dit forum opgemaakt en de titel zegt het al, Alles.
Er bestaan zovele forums van allerlei, het is meestal een zoektocht naar diversen.
Ik wil proberen van een forum te maken waarin je toch wel 'bijna' alles terugvind.
Hoe meer leden, des te beter natuurlijk.
Zo word er meer Info verwerkt op het forum en zullen er ook meer nieuwe mensen binnenstromen door de diverse zoekopdrachten bij een zoekmachine dat de mensen zelf ingeven.

Dit forum is nu nieuw dus nu staat er natuurlijk nog niet veel informatie.
Ik hoop natuurlijk dat dit in de toekomst veranderd Wink

In dit forum mag u het hebben over het onderwerp dat als titel opgegeven is.
Het afwijken ervan zal bekeken worden door de moderator en zal evt door waarschuwing door laten gaan, bij verdere afwijking kan de moderator het topic sluiten.

Gelieve geen ruzie te maken op het forum.
Dit is een forum voor iedereen met goede bedoelingen.

Momenteel is er 1 moderator, dat is Heino.
Ook de stichter van dit forum.
Je kan deze persoon ten aller tijd contacteren via een PM als je lid bent.

Om te antwoorden in het forum moet u geregistreerd zijn. Gewoon bovenaan het forum registreren aanklikken, en dan de procedure volgen.
Erna krijgt u een bevestigingsemail. U klikt de link aan en uw registratie is voltooid.

Mvg,
Heino
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    alles vind u hier op 1 forum -> Alle info van dit forum Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum
Boyz theme by Zarron Media 2003