heino Site Admin
|
Geplaatst: 31-05-2008 13:30:43 Onderwerp: Call of duty 2 |
|
|
Jaja mensen, effe hier wa info over call of duty 2.
dit is een game dat al een paar jaar uit is maar toch nog zeer populair is bij gamers.
Het ziet er echt heel mooi uit. En dan heb ik nog geen eens een hele goede videokaart. Als je een hele goede videokaart hebt ziet het er echt fantastisch uit (heb ik bij een vriend gezien.) Dit spel speelt zich af in de tweede wereldoorlog. Je bent een soldaat en je moet vechten in een team.
Singleplayer
Je kunt singleplayer spelen. Dat is dat je geen internet nodig hebt en dat je door levels gaat. Je bent eerst een Rus. Je moet dan met een team missies voltooien. Die missies zijn onder andere dat je aanvallende Duitsers neer moet schieten. Nadat je de missies van de Russen hebt voltooid moet je missies voltooien met de Engelsen en daarna met de Amerikanen. Uiteindelijk moet je ook nog een aantal missies doen als Duitser. Er zijn missies waarbij je te voet gaat, missies waarbij je in een auto zit en waarbij je in een vliegtuig zit en met een staingun (machinegeweer) vliegtuigen neer moet schieten. Alle missies van de Russen, Engelsen, Amerikanen en Duitsers kosten ongeveer 8 uur speeltijd, maar het is zeker de moeite waard.
Multiplayer
Nog een stuk leuker dan de singleplayer is de multiplayer. Om dit te spelen heb je wel een breedband-internet verbinding nodig. Ik vond de multiplayer echt heel leuk, omdat ik ook tegen goede vrienden van mij kon spelen. Totaal heb ik zo'n 700 uur online gespeeld. Je kunt, als je online wil spelen, kiezen uit een heleboel verschillende servers waar je in gaat. Bij de meeste servers heb je niet zo heel veel last van ping (hoe hoger de ping hoe meer het beeld schokt.) Het gaat niet snel vervelen door de diversiteit aan maps, soorten van het spel en de diversiteit aan wapens. Bij de multiplayer kun je kiezen uit een heleboel verschillende soorten maps:
Carentan (Frankrijk)
Toujane (Tunesië)
St. Mere-Eglise (Frankrijk)
Beltot (Frankrijk)
Matmata (Tunesië)
Villers-Bocage (Frankrijk)
Stalingrad (Rusland)
Leningrad (Rusland)
Moscow (Rusland)
Soorten van het spel
Team-deathmatch - team tegen team
Als je doodgaat begin je weer, na even gewacht te hebben, te leven in een bepaald deel van de map.
Deathmatch - tegen iedereen
Als je doodgaat begin je weer, na even gewacht te hebben, te leven in een bepaald deel van de map.
Search and Destroy - ene team moet de bom verdedigen, het andere probeert hem aan te steken.
Als je doodgaat moet je wachten tot een van beide teams gewonnen heeft en dan kom je, in het deel waar al je teamleden tot leven komen, tot leven.
Wapens
Ook kun je kiezen of je Duitser, Engelsman, Amerikaan of Rus bent. Bij elk land horen ook verschillende wapens. Pistolen staan er niet bij.
Amerikaanse wapens: Grease gun, M1A1 Carbine, M1 Garand, Springfield, M1897 Trench Gun, Thompson, BAR
Engelse wapens: Sten, Lee-Enfield, M1 Garand, Scoped Lee-Enfield, M1897 Trench Gun, Thompson, Bren
Russische wapens: PPS42, Mosin-Nagant, Tokarev SVT-40, Scoped Mosin-Nagant, M1897 Trench Gun, PSSh
Duitse wapens: MP40, Kar98k, Scoped Kar98k, Gewehr 43, M1897 Trench Gun, MP44
Vooruitgang
Het spel is een heel stuk mooier dan de vorige Call of Duty (Call of Duty United Offensive). Ook is Call of Duty 2 een heel stuk uitgebreider geworden.
Conclusie
Een heel mooi spel. Waarmee je als je van first-person shooters houdt je een hele tijd kunt vermaken.
Heino |
|